Sunday 30 June 2013

Juni je na kraju

Upeklo ovih dana pravo. Nekako je sve doslo brzo, juni se provlacio dan za danom, oblacan, nestabilan, krmeljav , pracen kisom i skrtim intervalima sunca. I onda , bez nagovjestaja , neocekivano visoke temeperature zadnjih par dana stvaraju osjecaj toplog ljeta koje pocinje. Upravo se vratih iz jednog od mnogobrojnih parkova, gdje sam uz prijatelje, suplju pricu i poneko pivo, okrenuo rostilj ,cevapa i blago mariniranu piletinu.

Nastavljam sa filmskim odabirom za sati vecernje. Nakanio se i odgledao Django Unchained i tu nemam puno sta za reci. Tipican Tarantino rad, dobri dijalozi, doza humora, teatralnost i krv na kvadrat. Broj mrtvih, nepoznat. Christopher Waltz, neprikosnoven.
Onda sam uzeo da odgledam Biutiful, spanski film sa Javier Bardemom u glavnoj ulozi. Odlican film, ali ne bas za svakoga i ne bas za svaku priliku. Javier Bardem ( kao i uvijek) besprijekoran u glumackom performansu dodjiljene uloge. Ako nista, film se zbog njega pogledati mora.
Film je bas bio potezak, pa sam nesto konto, uzet cu sad malo lakse djelo, neki americki nekomericijalan film, a low budget movie. Izbor pade na Compliance i nisam pogresio. Jednostavan  i , sto bi dalmatinci rekli,  drito u sridu. Osoblje restorana brze prehrane pada u zamku laznog telefonskog poziva, sto se strucno zove, a prank. Citava se drama odigrava, ljudska se psiha masira, granice poslusnosti se pomjeraju. Sta je istina, a sta je laz? Sta se smije, a sta ne ? Najtragicinije od svega ,  film je baziran na stvarnom dogadjaju.

U gradu mom veceras se zavrsava godisnji jazz festival, a jucer sam iskoristio priliku da posjetim jedan od besplatnih koncerata sto nude.
Surfam nasim net stranicama, vijesti kazu, Hrvatska pred vratima evropske unije, u Egiptu i Turskoj ponovo demonstracije, a u Bosni je najvaljen  gradjanski neposluh u ponedjeljak, jula prvog. Zelim svima srecu , rahatluk, vise osmijeha i manje brige. Meni je sutra praznik , neradni dan, jos jedan Canada Day , obiljezava se. Malo sam umoran, sunce me danas omamilo garant, stavljam slusalice na usi, surfam polako jutjubetom. Juni je na kraju svom...


No comments: