Tuesday 18 September 2007

IKEA...II

Bas sam sinoc prodao IKEA coffee table i TV-stand . Lakse mi ovako napisati, dok ja izvedem izvedenice naseg jezika, vec sam zaboravio sta sam zelio reci.
Uglavnom, prodajemo staru garnituru namjestaja i namjeravmo kupiti nesto novo. Tako to ide sa IKEA-om. Jeftin, posluzi te par godina, zadovoljis se, u medjuvremenu novi dizajn se pojavi i tako. Prodaj staro, dodaj para, kupi novo. IKEA. Danas ocekujem neke ljude u vezi bookcase (polica za knjige).
Prosli vikend, zaglavio sam u IKEA-i, otisao ranije, kao da izbjegnem guzvu, a tamo vec kamara ljudi kao da se dijeli dzaba. Elem, nakupovali smo mi sitnica (kako ti inace biva u IKEA-i), a glavna kupovina te subote bijase nam halogena lampa za dnevnu sobu. Jednostavan, klasican oblik. E, fazon je sto se ona ukljucuje dodirom, pa sam ja nju vec aminovao da radi na principu chune. Pipnes, ona se pali. Pomilujes, ona svijetli. Evo, ako lazem ja, tu je slika...

No comments: