Saturday 6 January 2007

Nebo, nebo plavo je...

Zadnjih par dana slusam Obojeni Program. Sjeda mi i vraca na pocetak 90-tih kada sam ih prvi put cuo. Ovaj novosadski bend, bio je pravo osvjezenje na ucmaloj sceni kojom su dominirale "slatkaste" grupe ( sa istom takvom lirikom) kraja 80-tih i takmicile koja ce gluplji album izdati.
Obojeni Program bio je drugaciji. Zanimljiv vokal, neobicni tekstovi, muzika izvan ustaljene forme...Nije bilo benda slicnog njima. Obojeni Program bio je unikatan, svoj, bili su The Fall ili mozda Gang of Four prostora nasih (mojih).
Imao sam kasetu, a na njoj snimljene albume: A-strana-"Najvaznije je biti zdrav"; B-strana-"Ovaj zid stoji krivo". Bogatstvo. Vrtio po citav dan...

"...Ja sam znak koji stoji
ja sam flasa puna bola
ja sam kuca koja leti
ja sam celik sav se topim
ja sam zena koja voli
ja sam vreme koje stoji
ja sam seks zato gorim
ja sam niko sto postojim
ja sam junak koji bezi
ja sam vecnost koja trazi
ja sam cirkus pun sam mrava
ja sam sesir prepun glava..."

Hvala YouTube i osobi sto stavi ovu divnu pjesmu i video klip...
http://www.youtube.com/watch?v=aSH-V8pcOns

No comments: