Thursday 1 February 2007

Malo o filmu...III

Januar je iza nas. Brzo nesto prodje. Da vidim sta sam pogledao od filmova:

THE CHILDREN OF MEN- Britanski. Futuristicki prikaz kako bi London , svijet, mogao da izgleda za; recimo; 25 godina. Bez djece. Dobro osmisljen, ima poruku, gledljiv, dinamican, drzi do kraja.

BORAT- Britanski. Borat je satira. Kao takvog ga treba i gledati. Nekome ce biti komicno, nekome; ne. Za vecinu ljudi odraslih na balkanskom poluostrvu, takav, ogoljeli, dokumentaristicki pristup drustvu, izrugivanje njegovih normi i pravila, prihvatljiv je. Dobra zeza na svoj racun. I njihov.
Ali, kako to biva, nekima ce se ciniti vulgaran, nekima bezveze, neko ce mozda i pitanje postaviti.

THE QUEEN- Britanski. Krenuli me nesto Englezi ove godine. Sta cu kad glumom razaraju, a ovaj film, odnosno, Helen Mirren to samo potvrdjuje. Skinula je kraljicu bez greske. Narocito hod i mimiku. Sam film je veoma dobar, svidja mi se, prikaz kraljevske obitelji iza zatvorenih vrata u jednom od najdramaticnijih momenata njihove novije povijesti.

PAN'S LABYRINTH- Meksicki/Spanski. E, ovo je filmcina. Danima sam pokusavao da ga skinem s neta, napokon sam uspio, odgledao, i visoko preporucujem. Zanrovski, moze se svrstati u dramu i fanataziju, zajedno. Prikazuje svijet jedne djevojcice, svijet bajki, kroz prizmu obiteljske drame i okrutnu realnost spanskog gradjanskog rata. Emotivno nabijen, odlicna gluma.

1 comment:

Moj tzv. život said...

PAN'S LABYRINTH odličan! i Borat...Strašno mi je smešan...:))