Friday 2 February 2007

Slavni o seksu

Iz zagrebackog Vecernjeg Lista...

"Moja djevojka se uvijek smije za vrijeme seksa – bez obzira što čita. "
Steve Jobs (osnivač tvrtke Apple)

"Seks uklanja napetost. Ljubav ju uzrokuje."
Woody Allen

"Vjerujem da je seks jedna od najljepših, najprirodnijih, najcjelovitijih stvari koju se može kupiti novcem."
Tom Clancy (američki pisac)

"Ne znam ništa o seksu, uvijek sam se udavala."
Zsa Zsa Gabor

"Znate “onaj pogled” koji vam uputi žena kad želi seks? Ni ja isto. "
Steve Martin

"Žene trebaju razlog za seks. Muškarci trebaju samo mjesto. "
Billy Crystal

"Prema nekom istraživanju žene se ugodnije osjećaju kad se trebaju razodjenuti ispred muškaraca, nego ispred druge žene. Kažu da žene osuđuju, dok su, naravno, muškarci samo zahvalni. "
Robert De Niro

"Nikad nisam voljela seks. Mislim da nikad niti neću. Tako je suprotan ljubavi. "
Marilyn Monroe

"U muškim časopisima ima jako malo savjeta. Razlog je taj što muškarci razmišljaju “Znam što radim. Samo mi pokaži golu ženu.”
Jerry Seinfeld

"Na pomolu je nova medicinska kriza. Liječnici kažu da mnogi muškarci imaju alergijske reakcije na kondome. Kažu da uzrokuju velike otekline. Dakle, u čemu je problem? "
Dustin Hoffman

"Seksom se Bog našalio s ljudima."
Bette Davis

"Vidite, problem leži u tome što Bog muškarcima da mozak i penis, a u svakom trenutku krvi ima dovoljno samo za jedno od tog."
Robin Williams

"Moja obitelj me nikad nije odgajala kao da imam vaginu."
Roseanne

"Od svih užitaka ovog svijeta čovjek najviše drži do seksualnog odnosa, pa ipak ga je isključio iz svog raja."
Mark Twain

"Moja majka nikad nije shvaćala ironiju u tome što me nazivala “kurvinim sinom”. "
Jack Nicholson

"Seks. U Americi je on opsesija. U ostalim dijelovima svijeta je činjenica."
Marlene Dietrich

"Clinton je lagao. Muškarac može zaboraviti gdje je parkirao auto ili gdje živi, ali nikad, nikad ne zaboravlja oralni seks, ma koliko on loš bio."
Barbara Bush

No comments: