Wednesday 7 February 2007

Madjionicar

Da zapisem san dok nisam zaboravio. Inace, snove ne pamtim nikako, dodju iznenada, uznemire me, budu malo, nestanu brzo. Ujutro se vise nista ne sjecam. Ali, ovaj put, pamtim skoro svaki detalj.

Elem, igram se ja sa zenom madjionicara (gledao nedavno film- The Prestige), te je pretvorim, ni manje ni vise, nego u pastu za zube iliti na nasem, kaladont.
Da docaram sliku. Glava je njena oblika cepa, a tijelo, original pasta za zube. Minijaturne velicine, sto ce reci da je mogu u ruci drzati. Nesto ona mene zeza, kao, ja ne mogu ovo, ja ne mogu ono, e necemo tako. Naljutih se, uzeh je u ruku, zenu-pastu za zube i stavim na dno akvarijuma. Sa druge strane stakla promatram i kezim se:" Aha, sta ces sad ?".
Prodje nekoliko minuta, vidim ne mice se. Uplasih se pravo, vadim je ubrzano iz akvarijuma, zenu-pastu za zube, i panicno, koristeci umjetno disanje, pokusavam da je ozivim. Drugim rijecima, stavljam svoje usne na njenu glavu-cep i inhale-exhale nekoliko puta. Probudih se u sekundi, sav u znoju od straha.

Gledam je sa strane, dobro je, nije kaladont, a ni udavila se nije. Uh, jebem ti san. Zar ne mohu nista ljepse da zapamtim.
Jutros, uz prvu kafu, prepricavam joj san, a ona me samo blijedo gleda. Jedva zadrzavajuci smijeh, koji joj se na licu ocrtava,lakonski zaupita:" Jesam li bila Sensodyne ili Colgate ?"

No comments: