Saturday 10 March 2007

Ex-Yu Rock...III

OLIVER MANDIC

Nesto surfam netom i naletim na spot od Olivera Mandica. Bio je osebujna muzicka licnost pocetka osamdesetih, a njegov debut album "Probaj Me", jedan je od najavangardnijih (ako mogu koristi ovaj izraz) djela onoga vremena i drzavnog uredjenja.
Stvorio je kontraverzan imidz, transvestizam/homoseksualizam, kao koncept i muzicki izrazaj. Pored toga, njegov TV show "Beograd Nocu", koji nazalost slabo pamtim i volio bih ga nabaviti, bio je ispred svoga vremena po reziji i pjesmama.
Koliko znam, bio je dosta povucen, ili sto bi ljudi rekli, ekscentrican, i rijetko se sjecam njegovih intervjua ili novinskih clanaka.
Dosle su devedesete, nacionalna previranja, dosao je rat, njegova medijska i muzicka uloga diskutabilna. Nestalo je muzike. Ostaje mi sjecanje na "Beograd Nocu"...

http://www.youtube.com/watch?v=LFGObRscWas

2 comments:

Merima said...

lijep glas, zaista lijep glas, ali je brate antipaticaaaaan. da se mene pita ne bi on kreso jos makar 6, hahaha...
hej, slobodno ti mene cenzurisi - to znas, jel tako!

sretno dijete said...

Ne znam jesi li imala priliku gledati njegov TV show "Beograd Nocu"(80' ili 81'), ja ga pamtim kao kroz maglu, ali bio je ispred vremena u kojem smo zivjeli...
Kasnije je on puk'o ko Britney...

Kakva cenzura sestro virtualna, nista ja ne "kresem"...
Svaki komentar drag mi je i u cyber space postavljen...