Sunday 18 March 2007

Ex-Yu Rock...V

DINO DVORNIK

Dino je takodjer, voljeli ga ili ne, jedan od onih muzicara ex-yu scene koji je radom i nosacima zvuka, osigurao sebi mjesto u istoriji.
Jedan je od prvih koji je uveo modernu produkciju , funk zvuk i plesni ritam. Imao je zesci scenski nastup, obogacen sirovom energijom i macho tekstovima. Njegov debi album "Ti si mi u Mislima"(1989) kvaliteta je koja traje...
Kasnije, koketira sa technom i drogama, dolazi rat, karijera i zvuk idu silaznim putem, postaje mainstream...

http://www.youtube.com/watch?v=SqkVV_4ajc4

2 comments:

Merima said...

uz to, iako mi je djelovao uslovno receno agresivno na sceni (mozda zbog 'udri jace, manijace', a mozda zbog velike kolicine energije koja zraci iz nastupa), sjecam se njegovog koncerta kod piketa, i kako je bio izuzetno pristupacan, dobrocudan i sarmantan. stao je, ne sjecam se zasto, u mali krug srednjoskolaca medu kojima sam bila i ja, i popricao s nama ko da se oduvijek znamo. sjecam se da je imao zanimljiv prsten, i na pitanje nam odgovorio i kako ga je dobio.
par laganica, svakako da ih se sjecas s lakocom i bez mene, ali eto, te su mi nekako vremenom postajale sve draze:
http://www.youtube.com/watch?v=dD72k92IHQc
druge nema na you tube. 'tebi pripadam' je u pitanju ...'nisam ja za tebe, moja draga. najbolji sam sam....osjecam te jako...' mmm

sretno dijete said...

Znam za taj koncert kod Piketa, ali ga nisam gledao...
Mislim da sam ga jedini put vidio na koncertu u vrticu ili je to bio Rambo Amadeus? Vidis, ne pamtim...

On je bio preteca, rodonacelnik jednog novog pravaca, funky ritma, trailblazer za nadolazece bendove:Songkillers, Jinx...S te strane, skidam kapu. A da je proba droga, proba je...