Monday 11 June 2007

The Sopranos

TONY: The morning of the day I got sick, I been thinking. It's good to build something from the ground floor. I came in too late for that, I know. But lately, I’m getting the feeling that I came in at the end. The best is over.
DR. MELFI: Many Americans, I think, feel that way.
TONY: I think about my father. He never reached the heights like me. But in a lotta ways he had it better. He had his people. They had their standards. They had pride. Today, whadda

Ovako pocinje, sad vec kultna serija, The Sopranos. Sinoc su zavrsili prikazivanje. Finale. Kraj. Jeste da su me iznervirali zadnjih par sezona, The Sopranos su nesto najbolje sto se desilo zadnjih osam godina na malim ekranima. Najgledanija su televizijska serija u istoriji, a njegovi karakteri, strip-likovi, sa socio-filozofskim dijalozima, ostavljaju ti mogucnost da ih gledas ponovo i pokusas zapamtiti nesto od svega (...Quasimodo predicted all of this... Bobby "Bacala" Bacalieri).
Jesu li The Sopranos komedija ili smo to mi svi, novopridosli emigranti, Bosanci, Rusi, Koreanci, Kinezi, Arapi. Jesu li The Sopranos teen-age depresivci, neuroticni svestenici, agenti i policajci, razmazeni studenti, sitni lopovi, obiteljske prevare, financijske manipulacije, lazi, srcani udari, zivot i umiranje. Say goodbye to the bad guy...

Meni jedna od najdrazih epizoda:
http://www.youtube.com/watch?v=V4OakqPbUj0

6 comments:

Anonymous said...

Hahahahaha, dobra dobra, jes' bas, 16 Ceha. :):) A tu je to negdje, Cecenija, Ceska, ama gotovo pa isto. :):) Kao kada meni kazu za akcent - vidi se da si iz Bostona. :):) Bosna, Boston, i to je to tu negdje. :)

Nego, udjoh u kucu a i ne pozdravih. Pozdrav i svako dobro!

Sto se SopranOsa :) tice, moj muski i ja smo se redovno penalili da nedjeljom u 8pm upratimo sta se desava, i istog sam misljenja, zadnje tri sezone su nas maksimalno 'mezili', u citavoj seriji jedna sekvenca vrijedna paznje. Ali dobro, o proslom sve najbolje. :) Ako nista bar to da smo juce dobili po maicu od muskogovog (sta ti je reci sto zena parla Bosanski) posla. Lijepe maje, pise "The Sopranos, Est. 1999, New Jersey".
Et' gdje ja odoh?!
Bez obzira sto je bilo vise tromih momenata, jos jedna sezona se vala mogla provuci, bar kod mene. Odose nam the bad guys... i to u blackoutu. :) I sta ti mislis o kraju, dali je bas trebalo ostaviti svacijoj masti na volju? Licno sam socno opsovala, rekoh ode DVR u pm bas kad ne treba. :)

Ostaj mi pozdravljen!
Amela

sretno dijete said...

Vozdra Amela...

Kraj je ko damu...Nisam nista opsov'o, ali sam buljio pola minute u ekran dok nisu poceli pustati odjavnu spicu glumaca. Tek tada sam skont'o.
Aha, znaci to je to... The End... bye bye The Sopranos

Ubjedljivo najdraza serija. Paulie Walnuts dijaloge mogu slusati danima...

Paulie 'Walnuts' Gualtieri:
Hey, Sil. You remember your first blowjob?
Silvio Dante: Oh, yeah.
Paulie 'Walnuts'Gualtieri: How long did it take for the guy to come?

Wahahaha...

Unknown said...

Mirza has sent you a link to a blog:

Odlicni su Sopranosi, kod nas sad ide 6 sezona, ali se vide naznake konacnog kraja. Televizijska stanica koja ih prikazuje upada sa reklamama usred dijaloga te mi posteno kvare ceif. KAd sve izadju na DVD uzecu ih pa cu ih sve smirom pogledati, ovako nema smisla...

sretno dijete said...

Vozdra Mirza...

Ma ja bih mogao prve tri sezone gledat' bilo kad. Jos kad bi naucio napamet sve dijaloge...

Unknown said...

U vecerasnjoj epizodi je bila dopra provala.

Tony sjedi kod psihijatrice i pjeni jer mu je Chris mazno potencijalnu ljubavnicu.

Psihijatrica kaze nesto u stilum sjajn napredak, ne vidim nikakve naznake agresivnosti prema tvom necaku.

Tony kaze: well the christmas ain't over yet!

sretno dijete said...

Da,da...u ordinaciji je bilo dobrih provala...

Tony Soprano : You nowwhat they say: Revenge is like serving cold cuts.

Dr. Jennifer Melfi: I think it's "Revenge is a dish best served cold."

Tony Soprano Sr.: What did I say?

Ne znam...meni su Sopranosi bili televizirani "Alan Ford"...