Monday 23 July 2007

Stan...II

Sve me boli, noge najvise, a nije od kise(btw, ona i dalje pada) niti od "..silnog straja i udaraca...". Vikend mi je prosao u ciscenju novog stana u koji se uskoro useljavam . Zena je ulickala kuhinju i kupatilo isto ko da Tito dolazi(zao mi otici pisat),a ja sam se verao po zidovima, smirglo, rupe zacepljivo, za krecenje sobe pripremo. Na ljestve pa, gore, dole, gore, dole, noge bole...Uspio sam da se razvalim u nogu, tako da imam predivnu zlatkasto-zuckasto-zelenkastu masu na desnoj butini, oivicenu tamnoljubicastim krugovima nadosle krvi. Sad bi moja mati rekla:"...imamo istu krvnu grupu...". Sto ce reci, sad su i masnice podijeljene po krvnim grupama.
Umoran sam. A ponedjeljak je, a krmeljavo vrijeme je, a mrsko mi raditi, a juli je, a mrsko mi i pisati. A to sam vec nekoliko puta rekao. Postajem dosadan. Prestajem i pisati.

2 comments:

Anonymous said...

Mi ovamo poskapasmo od vrucine..danima je ziva u vrhu termometra...svi smo u kolapsu...daaaaaaaaaj malo kiseeeee:)
Pozdrav vrijednom paru:)

sretno dijete said...

Mijenjam kisu za dva dana, djelomicno, suncana...
Vrijedni par otpozdravlja...