Tuesday 24 July 2007

Misli

Ne cekajte pravi trenutak jer nece doci...Ovako glasi naslov clanka, sto upravo procitah:
http://www.sarajevo-x.com/clanak/070723006
I nadjoh se prozvan. Toliko slicnosti. Zar sam stvarno taj? Cekam pravo vrijeme/trenutak, koji nikada doci nece. Pronalazim isprike, izmisljam prepreke. I tako dani prelaze u godine. Evo me, u behutu se gusim.
Sad bi kao ovaj clanak trebao da me trgne, trzne, oci otvori, nagna na razmisljanje...Uspio je. Barem sto se ovog zadnjeg tice. A to je ono najgore u meni. Razmisljanje bez akcije. Pocnem mislit, zatvorim se, mozak mi nabubri, lice, u unutarnjem nemiru, izoblici. Osjecam se ko reklama bez poruke.
Ne mogu da krivim vrijeme, kisa je, jos manje globalno zagrijavanje. Nije fer. To je sad-in. Sve sto ne valja, sto te tisti, sto ti mislima ne godi, na globalno zagrijavanje svali. Zatvoren sam u krug rutine i on traje. Da li je to ovo sto clanak govori, faza zivota u kome moram presjeci tok, jer jednostavno nisam sretan. Treba mi promjena. Misli me zarobljavaju...
Da ih izbacim, pisem blog. S druge strane osjecam ga kao napor, gubljenje vremena. Ko jos cita tudje jadikovke? Ja prvi, ne. Ovo je vise razgovor sa samim sobom, monolog, auspuh nezadovoljstva, sagorijevanje i praznjenje. I sad bih ja pritisnuo delete key, izbrisao sve, nestao...pa sto to ne cinim? Gdje cu onda misli izbacivati? Drzati ih u sebi?
Savrseno vrijeme ne postoji, zato nemoj(te)cekati. Jednostavno receno, ali znam ja sebe, jebo ti mene...
Odoh krecit veceras, inace cu puknut ko Britney...

6 comments:

Anonymous said...

Vidis, neko se ipak sjetio pa cita...i sam sam cesto u takvim razmisljanjima...ako hoces da to razmijenimo...bujrum:)...veliki pozdrav tebi i tvojoj lijepoj zivotnoj pratilji.

sretno dijete said...

Pa znam da ce mene moja Zara procitat, makar i crnjake iz sebe izbaciv'o...
Drugi dan, druga nafaka.Valjda zavisi kakav clanak procitas na netu...
Otpozdrav tebi od mene i moje lijepe zivotne pratilje.
Btw, sta mi fali glede ljepote...?

Anonymous said...

:)...ma, ne fali ti nista sto se ljepote tice...sasvim si pristao momak...ali, fizicka ljepota je, kao sto znas prolazna, vaznija je ljepota duse...a ti to imas

sretno dijete said...

Postovanje gospodjo...

Ma dzaba ti se sad izvlacit...moja sujeta naceta je...cuj joj price...ljepota duse...ccc

Btw, hvala za ovo..."sasvim pristao momak"...evo mi se pionirska kapica na slici od dragosti mice...

P.S Danas se selim...zovite me nosac Samuel

Merima said...

joj, ja moram da kazem da nisam od tih. cak ni za posao, ma ni za sta. zajebato :D sam impulsivna, i kad me spici da mi je necega dosta ili neka nova ideja, onda je gotovo... put pod noge i 'ne okreci se, sine'. jedino me zna kociti emocionalna vezanost za ljude oko sebe - sto blizi to veca. nekako me uvijek strah da kome zlo ne ucinim, pa se bas vezem za sve. ali i onda me se mora bas godinama x.ebati u mozak kvalitetno, i eto, tu ima lijeka mojoj impulsivnosti, haha, i odlucnosti da koristim sad i danas - carpe diem! tako je kod mene, a u sutra nek vjeruje ko moze. for all i know, in 5 min an ax could fall from the sky, and there goes my tomorrow, along with my silly head.
nema vremena za pasivne periode. samo sto covjek obicno mora zaglaviti u jedan da bi to uvidio u svoj punoci istog.
doduse, znas, stagnacija je nesto sto je najgore kad se dogada u mozgu. sve one vanjske stagnacije nisu nista. ustajala zabokrecina duse i uma je najgadnija, i njoj se ne smijemo nikad dati. hiljadu puta je lakse pogledati se u ogledalo i reci sebi da sam idiJot ili pogrijesila, nego na kraju zivota se okrenuti i reci sebi da se pogrijesilo u cjelini sjedeci u svojoj barustini i duhovnoj ogranicenosti. doduse, oni koji je imaju je cesto ni ne vide. za njih je to sedma goda iza sedam mora... nevidljivo, haha... pa ti sad znaj sta je pametno :D.

sretno dijete said...

Drago mi je da si napisala ovaj tekst. Volim da su ljudi razliciti. Zelim da mijenjam, i promijeniti cu...Moram