Sunday 2 September 2007

Izbor

Svojevremeno, Atomci su pjevali:"...u vremenu horoskopa i velikih snovidjenja, nije lako mornarima pozeljeti do vidjenja...". Dobro, nema tu bas puno veze sa ovim mojim izborom, al' eto, dosli su mi na pamet, pa da zapisem. Danas se vecinom izbor svodi na online i offline.
Kako sam zadnjih sedmica/mjeseci bio zauzet selidbom, krecenjem, sredjivanjem, covjek se nadje bez televizora, bez kompjutera, bez interneta...I nije lako na pocetku. Navikao si. Rutina. Ali, vremenom, mozak( i ruke) zaokupiras nekim drugim stvarima, neosjecas da ti elektonski medij nedostaje. Medjutim, u pauzma rada, zelis nesto da procitas, da se opustis, da se odmoris.
I sad. Imas izbor. On je na mojoj slici. Hoces li online ili knjigu u ruke? Hoces li "offline" novine ili elektronske? Hoces li pogledati neki film? Hoces li zaklopiti laptop i knjigu? Sta ces?
Dolazim do zakljucka, da previse vremena provodim online(bez obzira sto mi cyber druzenje godi).Volio bih da sam multitask insan, pa da mogu i citati knjige i blogirat i baljezgat po forumima i setat prirodom i sa zenom se ganjat. Nalazim se pred izborom(nije prodavnica odjece, nego, ja to vise duhovno, duhovno...).
Koji je vas izbor?

No comments: