Tuesday 4 September 2007

IKEA

Ona je sljedeca. Mislim, posjeta njoj uskoro slijedi. Kako to ide kad se useljavas u nesto novo, zelis malo da obnovis namjestaj, osvjezis izgled ... Za mene, IKEA je rjesenje. Jednostavno, funkcionalno, prihvatljivo, novcano razumno.
U sustini sam minimalist, sto manje stvari imam, meni bolje. Koncept zivljenja prije svega. Oslobodio sam se okova sto stare navike nose u sebi. Cuvanje stvari. Vezes se i onda ne znas sta ces sa njima. Ako traje tri godine, dobro je. Svrsi, posluzilo je.
Malo listam katalog. Uvijek nesto novo nude. Novi dizajn, kolekciju, garnituru...A mogu te vala i navuc. Koliko puta sam otisao samo da vidim sta imaju i izasao sa punim kolicima raznoraznih sitnica, koje ti u sustini ne trebaju (vec ih imas), nego zelja da promjenis ili misao da je to bas to sto nemas. Potrosacko drustvo...
Btw, treba l' kome coffee table, bookcase, TVstand...prodajem...IKEA

P.S Joj sto imaju dobar dzem od jagoda...

4 comments:

Anonymous said...

Kad sam bila tamo negdje zapadno, Ikea mi bila na 10 minuta voznje biciklom...djeca, muz i ja svako svoga konja uzjase i udri do Ikee..tamo raj za djecu i za oci vala...i sto kazes, vazda se kupilo nesto sto bas i nije bilo u planu.Sad samo listam online katalog:)

sretno dijete said...

IKEA je zakon za sve one koji ne pate od luksuznog namjestaja. Funkcionalnost prije svega.
Inace, ne volim shopping, al' za IKEU uvijek nadjem vremena..

Merima said...

i sok od zove.
i almond chocolate cake.

sretno dijete said...

I dzem od jagode...