Tuesday 4 September 2007

Malo o filmu...VII

Jos nemam tv-prijem. Trazim nekakav deal za kablovsku. Ja bih samo fudbal, istoriju, filmove i zivotinje. Ali tesko tako nesto naci.
Tako da sam ja mjesec august proveo bez televizora, sto je opet, u drugu ruku dobro, barem sam odgledo neke filmove koje sam skinuo s neta.
Vecinom su noviji, neke sam propustio, na neke nisam obracao paznju.

300-engleski. Onako. Teatralna gluma. Dosta koristen slow-motion . Prikaz surovosti , rata, muskosti . Stara Grcka, Sparta, Persia i njihove tuce.
Ratatouille- animirani. Pixar produkcija. Ovo je hit ljeta. Odlican film. Mis hoce da postane glavni kuhar. Ima talenat. Obavezno pogledati.
Sunshine-Joj, nesto mi ovaj film nije sjeo. Science-fiction. Nesto ko ekspedicija ide da ozivi sunce. Ima pravu smjernicu, ali ...nekako, gubi se. Fali nesto.
Smoking Aces- Slicno Tarantinu, ali samo u kolicini krvi. Pokusava da kopira dijaloge, ne ide, ali nije toliko los, zanrovski. Prolazna ocjena. Akcija-zaplet-reakcija.
Crash- Evo, ovaj film nisam imao priliku da gledam do sad. Sve nesto mislim, holivudski, dobio Oscara, garant je neka limunada, rasne netrepeljivosti i ti folovi...Ali nije. Odlicno uradjen film. Prati nekoliko parova, medjusobno sudbinski povezane, ima dramaturgiju, emocije...
Sophie Scholl-njemacki. Mozda i najbolji film koji sam gledao ovog ljeta. Gluma razara. Ponovit cu jos jednom. Razara. Film prati hapsenje, ispitivanje i sudjenje mlade studentice koja je skupila hrabrost da svojim individualnom gestom ukaze na pogresnost politike jednoga doba i naroda kome pripada. Osudjena je na smrt.
The Letters From Iwo Jima-Jos jedan odlican film. Rezija Clint Eastwood. Prica prati zadnje casove jedinice japanske armije osudjene na sigurnu smrt, na strateski vaznom ostrvu. Snazan. Obavezno gledanje.
Broken Flowers- I njega sam uspio propustiti. Jim Jarmusch. Sta reci. Dzarmusovski...Vrijedi pogledati. Ako nista, barem zbog Bill Murrey-a...
Grizzly Man-dokumentarni. Ovo je zanimljiv uradak legende filma, Wernera Herzoga. Prikupljeni materijal (koji je ustvari, njegov vlastiti) je o covjeku koji je 13 godina , svako ljeto, isao na Aljasku, zivio sa medvjedim, bio dio njihovog svijeta. Dok mu nisu dohakali...
Genghis Blues-dokumentarni takodjer. I to kakav. Prica o slijepom americkom blues pjevacu, koji odlazi u Tuvu, centralna Azija, ruska fedracija, na lokalno takmicenje u pjevanju iz grla(throatsinging). Emotivan do bola.

2 comments:

Merima said...

hah,. i ja sam upravo gledala ivo jima. odlican. eastwood, stara skola.
i sophie scholl sam gledala. potresno.
grizly man je bio zanimljiv. svidjelo mi se, iako je ko0ntraverzna ta tema, kad junak (pade mi na um junac, odnekle me iz zasjede zaskoci, haha) filma kaze da nece da uzima lijekove (manic depressive je bio, ako se ne varam?), jer kaze, skontao je da je to dio njegove licnosti.
samo mi je zaista bilo zao djevojke. on je svoj izbor napravio. ona ipak nije.
a o genghis blues smo vec pricali, jelde, nekad? odlican je, bas dirljivo i lijepo, zar ne?

sretno dijete said...

Sophie Scholl, gluma razara...
Ovaj Grizzly Man, vise mi je zanimljiv zbog naracije Werner Herzoga, nego glavnog lika.
Ne znam , je li bio manik-depresivac, ali normalan sigurno nije bio.
Nemam simpatije za njega, jer ,uopste nije pomagao zivotinje, vec, naprotiv, narusavao njihov habitat u svom ludilu...
Genghis Blues je gem dokumentarane kinematografije...