Sunday 21 October 2007

Ex Yu-Rock...IX

Termiti


Paraf


Grc


Let3

2 comments:

Retka Zverka said...

U, al si me flashovao sa Let-om 3. Beše sam kraj osamdesetih, ja klinka od nekih 15-ak godina gledam i slušam uživo ovu čistu avangardu. I nije mi baš sve bilo jasno tada (nešto malo kasnije daleko jasnije), no tako beše proročki.

I, kako svaka priča ima nešto svoje, dok slušam ponovo kod tebe pesmu, google-am malo po pojmovima najlon čarapa i tih fetiša koje su oni furali i naiđem na sjajnu riznicu pojmova naše zemlje (SFRJ). Ovo je za fino gustiranje, malo, pomalo, da ti ne pozli od silnih sećanja. :)

P. S. Uradila sam copy/paste u Word i ispravila karakondžule u tekstu, da mi bude pri ruci - za lifetime memories.

sretno dijete said...

Mene kad hoce "flash" da pukne , sjetim se Zum Reportera sto je pokojni stari kupovao. A u njemu, sve na jednom mjestu, sto treba za pravilan razvoj predpuberteskog dijeteta: muzika, sport, sex, politika...
Otvoris sredinu, gola te teta ceka, prelistas malo, kad tamo clanak sa nedavnog koncerta Iron Maiden na hipodromu. Trljas oci, usta blago razmaknuta, ne vjerujes. Godina je osamdeset i neka...

veliki pozdrav neprilagodjenoj klinki sa kraja osamdesetih:)
SD