Saturday 6 October 2007

Magla

Magla je sinoc prekrila moje jutro. I to kakva. Dugo nisam vidio nesto slicno: gusta, mocna, kataklizmicna, inspirirajuca. Ili sam mozda i vidio, ali nisam na brdu zivio, paznju obracao nisam, uskracen za ovakav pogled bio sam .


Probudim se, pogledam kroz prozor i ne vidim nista. Mislim, jos uvijek sam snen, a mozda sam i ranije ustao, jutro tek treba da dodje. Ali, sati je tacno. Primaknem se blize i ugledam nju. Maglu. Mocna je do srzi. I kako minute jutra proticu, tako ona mijenja oblik. Zgrade se promaljaju kroz njen gusti ogrtac, krosnje drveca se naziru jedva, kuce su vlazne, izgledaju kao umivene, zvukovi grada su utihnuli.

Odlazim u sobu, uzimam kameru, budim zenu:"...ustaj, da vidis cudo, magla se zove...". Osjecam da je mogu dodirnuti i doticem je, osjecam da ce ubrzo nestati i nestaje, osjecam da ovaj momenat moram da ovjekovjecim, to i cinim; ovjekovjecujem. Magla jednog oktobarskog jutra ...

8 comments:

Anonymous said...

Fantasticno! I za slike i za rijeci, a i za budnost na rani vakat subotom!

Zavidim vam na pogledu, ali da se razumijemo, ono, zdravo vam zavidim -- a to znaci, ne zavidim sto ste vi tu bogati panoramom, nego sto mi nismo u istom. :( :)
Ali hej, zato je u mene mi musko ofarbalo ogradu, kaze da imam bar cist pogled u dvoristu. :):)

Uzivajte, pusa

sretno dijete said...

Ciao Amela,

Ha, sta kazes. Pogled razara. Uhvatio sam momenat jutra. Iznenadila me, ali me nije uhvatila nespremnog. Kamera je uvijek pri ruci, sve ostalo ostaje oku da vidi.
Pusa uzvraca udarac...

Lesha said...

Hi, I wish I spoke and understood Bosnian. But I don't :(
anyway, I'm in a kind of mission impossible...
I'm looking for a guy (now a man aged 38) from Tuzla I met in Prague in 1993. His name's Ivan and he played hockey...we had a great time in Prague and for all these years I wondered if he went back to Bosnia or what...
well, well...maybe somebody's got a clue.
nice pictures. nice blog
:)
Alessia

sretno dijete said...

Hi Lesha,

Thanks for stopping by...

It is easier for me to express myself through Bosnian language. Nevertheless, pictures say a thousand words...
A few days ago, there was a fog in the morning, completely covering my neighbourhood. The view was spectacular, stunning...I took advantage of that an incredible moment and I had taken a few shots. The result...as you can see...

Speaking of your friend that you met in Prague...This is an internet, everything is possible, so just continue with your mission and you'll find him.
Take care

Lesha said...

O yes, pictures are very powerful.
I like blogs, in general, even when written in languages I don't speak. It's always possible to find out something new and interesting.
have a nice day!
lesha

sretno dijete said...

Hi Lesha,

Most of my writings are short stories, memories or thouhgts of the day. Maybe I should start write in english, just to accompany pictures...

take care

Unknown said...

Odlicne slike ;)

sretno dijete said...

Hvala, Miro, hvala...