Saturday 13 October 2007

Control

Eto, prosao je jos jedan Vancouver Film Festival, i kako to obicno biva, nisam bio ni na jednoj projekciji. Nemam ekskjuz, jednostavno, lijen sam, mrsko mi. Citam, bilo je zanimljivih radova, a ja sam planirao ici gledati rumunski "4 Months, 3Weeks & 2Days", njemacki "The Edge of Heaven", "Lust, Caution" od Ang Lee-ja i Redfordov dokumentarni; "The Unforeseen".
Da, planirao sam, ali, ajd', natjeraj mozak i guzicu da se pokrenu, tako da ako je neko pogledao nesto od navedenog, recite mi, preporucite, da li je vrijedno paznje.
Upravo gledam/slusam trailer na Yuotube i moju paznju privlaci engleski "Control". Prica o prerano preminulom Ianu Curtisu, legendarnom pjevacu Joy Division. Mnogi kriticari se slazu da poslije The Beatles, rijetko koji je band , sa samo dva studijska albuma, ostavio tako snazan uticaj na muzicku scenu i bendove sto dolaze, kao sto su to ucinili oni. Naravno, Unknown Pleasures & Closer su moj nezaobilazan par jos iz vremena kad su se kasete slusale.
Odoh bas da potrazim na netu, ima li ga, moze li se kako skinut iliti na nasem, daunlodovat.

No comments: