Thursday 27 March 2008

Portland, OR...II

Predjes most preko rijeke Columbie, napustas drzavu Washington, ulazis u Portland, drzava Oregon. Tu je Drazen Petrovic, legendarni kosarkas , zapoceo svoju NBA karijeru. Portland Trailblazers.
Manji je od Seattla, sto ga cini pitomijim , manje hekticnim, lezernijim, ili sto bi nasi ljudi rekli, laid back city. Sad se ja smijem, a zubalo me boli.



Downtown grada Portlanda manji je,tako da su cak i blokovi zgrada, razmak izmedju dvije ulice, manji. Lagan je za hodati, a javni prevoz dobro organizovan.
Za Portland kazu da ima, kao i Seattle, mocnu muzicku indie scenu, kao i da je grad feministkinja i lezbejki. Odoh se ja malo prosetati, samo da ja provjerim je li to rekla-kazala ili je istina. Vec sam se vratio iz setnje. Istina je...



I tako dok sam ja setao komsilukom, u potrazi za lezbejkama i feminstickim speaker's kornerima, dok sam razgledavao kuce, dvorista, igrao se sa macorima, udisao svjezinu prvih znakova proljeca, neka djecurlija sa transparentima, iskoci ispred mene. Bucna, vesela, razdragana:"...make love...stop war...no Bush...".
Meni bi simpaticno, uzeh aparat i okinuh par fotografija.



Ukratko, Portland mi se svidja, kad bih birao, ne bih se bunio. Naravno, kakav bi to americki grad bio , a da nema nasih ljudi. Ili barem nekog znamenja njihova. Nisam ih prepoznao u lezbejskim i inim krugovima, ali crte lice, hod i natpisi restorana govore sve. The Balkan i ovdje zivi, radi, stanuje, trag ostavlja, pati i veseli se.

No comments: