Thursday 27 March 2008

Seattle, WA...II

Seattle, drzava Washington, ubraja se medju prosperous (sad dok ja nadjem rijec na nasem, ode mi misao) hajde neka bude, imucnije, gradove Amerike.
U Seattle je smjesten Microsoft headquarters, postrojenja Boinga i coffe gigant, Starbucks. U Seattlu se dobro zivi, puno ljudi radi, ali i nekretnine/real estate su znatno skuplje nego u vecini drugih drzava /gradova Amerike. Bill Gates i dalje Seattle zove domom svojim. Saobracaj je uzas.


Kako je Seattle dobio ime? Ne zvuci bas anglo-saksonski. E, ovako. Bio jednom jedan lokalni poglavica imenom Seattle. Sta to znaci na jeziku prvobitnih stanovnika ovog podrucja, nisam uspio da zapamtim. Znam samo da su braca bijeli doseljenici dosli i kako to biva, lijepom rijeci , puskom i ostalim oruzjem, ubjedise lokalce da ih prihvate , a kasnije i pokorni da budu.Tako nastade naselje koje ce se kasnije nazvati Seattle.


Seattle je takodjer na obali Pacifika. Sto ce reci, kisa, kisa, ali, nadje se i koja zraka sunca. Ono malo sto sam proveo dovoljno je bilo da iskusim hladan vjetar pracen kisom i kratka suncana razdoblja.
Sto vecini ljudi pada na pamet, barem onima koji su u muzickim vodama/strujanjima, na spomen Seattla su: Nirvana, Pearl Jam, Alice in Chains...The Grunge.
Nastao krajem 80's, a svoj vrhunac dostigao pocetkom 90's, grunge ili the Seattle sound, prvobitno je bio alternativni muzicki pokret koji su pokrenuli Green River i Mudhoney, teske gitare, depresivna lirika, grunge/dirty imidz, da bi na kraju prerastao u mainstream i ubrzo nestao.


I tako, prosetao sam uz obalu, bio na marketu, gledao ribe i prolaznike, slikao se ispod svemirske igle, pokisao, smrz'o se, pa me sunce opet ugrijalo. Razgledavao sam downtown, grickao pecene bademe i ljesnjake, smirio kroasane u francuskoj pekari, uzeo chicken borek u turskoj radnji, napunio rezervoar gorivom i pravac Portland, drzava Oregon. Tri sata lagane voznje. Seattle, bye, bye...

No comments: