Sunday 19 October 2008

Dance with me

4 comments:

Anonymous said...

Nastupaju u Zagrebu sad u subotu. Tako blizu, a tako daleko.

Hehe, imam frizuru kao djevojka sa njihovog omota.

I am becoming addicted to your blog. :)

Pozdrav iz Tuzle

malo sutra tanja

sretno dijete said...

Ciao Tanja addictu moj,

Speaking of frizura, evo ti saljem jedan video-klip...Kenny, opleti, sjecanja nam probudi...
http://www.youtube.com/watch?v=EGtTblTR0YU

Pozdrav
SD

Anonymous said...

Kenny G! :))))

Stvarno imas slonovsko pamcenje. :)

Kenny G u meni budi sjecanja na 11 sprat hotela tuzla, prostor Radio Postaje (izvini molim te...POSTAJE!) Soli, nikad cist, studio obljepljen kartonskim kutijama od jaja sa arhivom CDova koja olako stane u kutiju od cipela br. 36, malog kepeca, kauc u hodniku u vjecitom mraku, spikericu sa piskutavim glasom koja vodi vijesti na engleskom....i cujem sebe kako se smijem naglas...

Dobrodosli u grad mediokriteta, dobrodosli u grad na zrnu soli. :)

pozdrav

malo sutra tanja

sretno dijete said...

Ne znam ja o cemu ti pricas...no ajdija...mene je samo frizura u Kenija dojmila...

malo sutra Tanji umjesto poljupca...
http://de.youtube.com/watch?v=-LsdSdCqpFU

SD