Wednesday 25 February 2009

Uhvatilo me u ledjima...IV

Volio bih da mogu napisati, popustilo me u ledjima, ali nije. Jos jedna seansa iza mene, jos neugodnih uboda u tijelu ostaje, jos muke, jos neizvjesnosti sta sutra donosi. Ostaje samo nada da ce se stanje poboljsati. Mirovanje...
Odmah da kazem, sve vrijeme idem na tretman kod fizioterapeuta. Toliko je meni bol pomutila razum da ne znam gdje se nalazim. Kojoj`ordinaciji pripadam, cijim se rukama radujem. Sve vrijeme govorim , chiropractor, a nije. On namjesta kosti (samo bi mi jos to trebalo)dok fizioterapeut osjeca tijelo, njegov sklad i nesklad.

A moj nesklad je da sam zeznuo neki misicni nerv. Moja ce karijera borilackih vjestina biti za kratko (nadam se) odgodjena. Sumnja je bila da sam nekakav disk pomjerio, jer je bol isla s jedne na drugu stranu ledja, u istoj ravni, ali, na srecu, nije.
Sad, ja vise ne znam sta je sreca , a sta nije. Kako god okrenuo( rijeci i sebe), mene boli. I to je ona ostra bol , kad ti neko zivac tjelesni strefi, a ti samo zines i hvatas zrak, u bezuspjesnom pokusaju da je ublazis.
Toliko od mene. Odoh se ja napucat lijekova. Lakse mi bude. Nirvana...

No comments: