Wednesday 25 February 2009

Cavke

2 comments:

Maja said...

Jedva nekako nadjoh ovo mesto za ostavljanje komentara, naime, prvi put se nalazim na blogu... A dospela sam tu, u potrazi za informacijama o "Cimetière du Pere-Lachaise", buduci da mi sledi put u Pariz. Zatim, videvsi onaj snimak Milana i Magi, insert iz Vec vidjeno, snimak u kom Cavke govori, Dolly Bell itd. odusevih se, i dobih potrebu da svoje odusevljenje pokazem. Samo toliko... Srecno!

sretno dijete said...

Hvala Majo za komentar i dobro mi dosla...

Uvijek je lijepo procitati da se i drugima svidja blog moj na kome ostavljam misli, video-clipove i slatkasta sjecanja.
Uvijek je lijepo osjetiti da postoje ljudi slicnih interesa...

Sretan ti put i provod u Parizu zelim.

SD

P.S Pere-Lachasie je usitinu vrijedan vidjeti, narocito ako je lijep, suncan dan. Ja sam uspio samo pola da obidjem. Drugu polovinu sam ostavio za sljedecu posjetu...