Sunday 18 October 2009

Pisma vojniku...III

"...sigurno do sada nisi kuzio koliko sam glup, ali pismom ces se uvjeriti. Eto da ti nasvrljam par recenica.
Kao prvo. Nema mjestu u centru gdje nema tvog potpisa. Tako da svaki dan mislim na tebe kao da si mi picka. Dignem se u jutro iznad mene pise, SD Tuzla, 058. Na kapiji-HVALA BOGU-, SD na svakom cosku. Stavim kazetu da slusam muziku, kad ono ti malo pricas da nemas sta pricat, ali da hoces pricat, pa da srces kavu, umrite sminkeri ITD. I da ti jos ne nabrajam gdje te sve nema. Da ne zaboravim. Razglednica je originalna, da vide malo ovi seljaci sto je HM. Htjeo sam ti poslati razglednicu, ali posto sam na kapiji i nema muzike moram nesto da radim. Tako da ti svrljam ovo pismo. Nadam se da razumijes rukopis. Nisam ja rukopisac kao ti.
Jebes kapiju. Da ti nesto kazem. Idem operisati nos. Bit cu naj ljepsi covjek u P.C. ha, ha, ha. Sta da ti vise kazem kad sam popizdio AAAAAAAAAA-a sitno 0??..."

No comments: