Sunday 18 October 2009

Pisma vojniku...II

"...Ovo je pocetak. Kraj ce uslediti negde pred kraj. Poznaces ga po tome sto iza toga nece vise nista pisati. Dobro, dosta sranja sada predjimo na kenjanje. Udari me da vise ne lupam. Lup,lup. Bas me boli. Nisi trebao tako jako. Znas mogu ja i da odem. DOSTA!!!
Ovako mogu do sutra, a sutra je nedjelja i spava se do 7 i ne bi bilo lepo da celu noc pisem gluposti. "Jadran "je u Tivtu i cim izadjem prvi put ici cu da vidim ljude sa "Jadran".a. Strazu dajem kao sto sam ti vec pricao, ali iz razloga sto su tamo samo septembarci (sem kom. i raz.) vrlo rado na sebe preuzimamo taj teret-pa vidis onda kakva je situacija. Ali doci ce i mart.
Pre dva meseca sam jedva cekao decembar a sad mart. Bolje onda odmah da ti kazem: doci ce i septembar. Pa to ti je najobicniji prirodni zakon posle svakih 12 mjeseci je septembar. Evo blizi se ono sto sam spominjao na pocetku..."

No comments: