Monday 19 October 2009

Pisma vojniku...IV

"...nemoj da se ljutis vec sam ti piso kakva je kriza ovdje. Kao sto znas ovdje se nista ne dogadja a kako bi i bilo sta kad nismo svi na broju. Ja inace izlazim rijetko (svaku noc) a odreko sam se alkohola i ostalih opojnih sredstava (u onim kolicinama). Inace kucno stanje je super i upravo se spremam da promjenim adresu. Takvi su moji indijanci po kuci. Hodam sa malo raje tj. sa Amirom (kojeg ne znas). Posto sam pravo raja sa one dvije hasomanke i recu ti da su to fina djeca samo malo udarena. Od ovih ostalih indijanaca nisam dobio nista (pisma i sl.). Haman umiru tamo. Eto to ti je sve, i sad ostaj dobro tamo godinu dana. Javim ti o daljnoj promjeni adrese. Make war not love (greska). Ako vidis Rasu pozdravi ga od mene, al nemoj dugo pricat s njim jer ti moze prec budalastvo..."

No comments: