Monday 19 October 2009

Pisma vojniku...V

"...napisi mi koju rijec jebiga nece ti biti tesko, da cujem malo stami jaro radi a? Joj SD bas sam se sad nesto zamislio , odvukle me misli nekoliko godina unazad tacnije ocu dati kazem bas prije neki dan ja i Topa gledali one slike iz Osnovne, pa jedan drugom kazemo pa bog te mazo kako godine prodjose, nema vise one raje onog zivota i samo me nesto presjece i zamislim se zamislim se SD ne budim se dugo vremena ozbiljno ti kazem, sjetim svih avantura, a najsmjesnija mi je koja je ostala meni u sjecanju ona kada smo svi skupa isli u Biolosku zbirku i kad je jednom prilikom neznam ustvari nesjecam se dali si ti to zapamtio kad je Nadir gicko nabio na glavu onu glavu od bizona i poco jurit Jahica, pa ga posle onaj coek istjero vani. To nikad nemogu zaboravit i one avanture iza skole. Evo danas od nasih ostali smo samo Topa i ja tu gdje nas mozes nac i vidjet a ostali mislim iskljucivo na O.S, to il je u vojsci il je negdje otislo dalje. Nema takav ti je zivot SD..."

No comments: