Monday 19 October 2009

Pisma vojniku...VII

"...velis mi da se Buco vratio u Kicevo na godisnji. Cuo sam ja to davno od njegove rodice Aide, masala. Bas je Buco dobar cojk. Aida je otisla za Orebic gdje ce biti preko sezone. Rekao sam joj da ne bih volio da cujem da se Peljesac ljuljao, a ona ce ti meni:" Sta ti je Ado, ne pijem ja." E bas je glupaca. Svima im treba spustit dusu pa hajmo dalje. Kolko vidim iz pisma osto si onaj stari Mrgud. Mani toga i dosada je zivot. Nego, treba li ti jos uvijek zena? Bas bih volio da i to vidim, SD sa zenom, a zaposlen preko studentskog ili omladinskog servisa. Nemoj da nista ne razmisljas. Misli malo i na buducnost. Cujes nesto, ti si veoma pametan covjek i steta bi bilo da ostanes samo na srednjoj skoli i da nista ne pokusas. Nema veze, ne moras se upisati ove godine, ali iduce obavezno. Ne moras ni zavrsiti, ali barem pokusaj da ti dusa bude na mjestu. Da ti kazem da mi je nena ovih dana bila veoma slaba i da je prekinula sa postom (ramazan je jos uvijek). A sad je masala, ko loptica skocica. Neki dan sam bio kod nje kad joj spade bojler sa zida. Tako da cu sada imati zanimanje preko praznika i osjecacu se veoma hepi i koristan. Da sam bogdom naucio popravljat televizore, ili frizidere , to je para..."

No comments: