Monday 19 October 2009

Pisma vojniku...VI

"...umret cu do decembra ja nisam lud kolko i ti, a to znaci da se neces nasmijati ovom mom pismu kolko sam se ja tvom.
Prvo sto cu ti napisati jeste- Falis svima u spavaoni ali naj vise (nisam peder) meni.
Svidja mi se ono "Draga moja Kristina" ali to je duboka proslost "moja je djevojka postala kurva" tako da sam i ja ostao suha kurca, kao i ti. Ne vole picke padavicare. Ali vidim da te i murija voli. Ej pozdravi Sinisu.
Jedva cekam da vidim slike one nase lude. Ovdje nema nista novog. Zvao me tel. covjek sa hiljadu i jednim zglobom, Velimirovic. Sta da ti jos nasvrljam. Pizdim, kenjam, drkam a pogotovo se debljam nabijam salo i tako da sad imam 90 kg da poludis. Juce sam igrao nogomet i odmah dobio temperaturu. Ono za Rijeku se slazem 10000000%-CUT CEMO SE..."

No comments: