Sunday 18 October 2009

Pisma vojniku

"...i moram ti reci da sam se poceo zabavljati sa jednom malom iz III h-n, nek je treci kud puklo da puklo, mala je meni do ramena mrka kosa do ramena bjel ten crne obrve zgodna u P.M i da ne pretjeram sve u svemu prava ribica. Nju nisam dirao na ekskurziji jer je bilo onih brzopoteznih koje samo za kolu padaju na koljena, a i bila je tako ljepa i njezna da nebi ni pokusao, ona je samo za setnje. Mogu ti reci da sam se popravio u svakom smislu i u skoli i u ljubavi, u dnevniku imam tri 5, dvije 4 i jedan 3, izlazim samo petak i subotu ostalim danima ucim i razmisljam o buducnosti. Promijenio sam se 100%, pa nije bas toliko, ali 70% sigurno. Krivo mi je samo sto mi nisi prije poslao adresu pa da ti olaksam dane. Tvoja je razglednica putovala citavih 14 dana i stigla je juce 18.10. U Tuzli je sve po starom raja se okuplja kod Sacira, Piketa i u palmi (dom omladine), a ja i moja mala nigjde dok je ljepog vremena klupe su nase, a kad dodje zima ici cemo u dom. Pisi kad dolazis i zanemari ako ima gresaka..."

No comments: